luni, 5 decembrie 2011

Trecut,prezent si viitor.

      Doua lucruri sunt incontestabil neschimbate de la "inventarea" lumii in care traim: trecerea timpului si moartea.
         Ambele fac parte din viata de zi cu zi, ambele  lucreaza precum ninja: in secret.
       "Nu am timp" este o fraza pe care o auzi tot mai des, fiind utilizata cu preponderenta de catre oamenii care nu stiu cum sa utilizeze aceasta resursa.
Fraza "fa-ti timp pentru a avea timp" suna ca un paradox, dar ca unul care am experimentat situatia, va pot spune ca asa e. Ai timp doar daca ti-l organizezi. Iti faci timp daca incepi sa realizezi ca este singura resursa de care dispui cu adevarat. Programarea timpului de care dispui nu inseamna inchistare ci doar organizare. Prin aceasta organizare obtii mai mult timp.
       Sunt un fan infocat al filmelor, si mi-am consumat o buna parte din viata privind la "tembelizor". Dupa un calcul sumar, cu o medie de 4 ore pe zi in 40 de ani, constat ca am consumat cca. 7 ani din viata doar privind la ecranul al carui fan sunt.Wow...incurajator,nu? Si acest rezultat este o medie. Inspaimantator,as spune.
     Cati dintre noi ne gasim in aceasta situatie? Majoritatea. Si apoi ne minunam ca vietile noastre o iau razna. Este pasajul catre finalul pe care nu ni-l dorim, dar care ne asteapta pe toti: moartea. Moartea face parte din viata, este ultima nota pe portativ. Nu avem inca leac pentru aceasta afectiune. Singurul leac ar fi sa ne traim viata. Sa ne facem timp pentru noi,pentru a ne gasi rostul, pentru a intelege de ce am venit in forma aceasta umana.
      Trecutul nu mai poate fi luat in calcul(decat ca experienta), prezentul este astazi si depinde de fiecare cum si-l construieste, iar viitorul este rezultatul a ceea ce plantam astazi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu